انواع کتاب‌های هدیه تبلیغاتی
نوشته شده توسط : لوگو من

 

برخی از شرکت ها برای برندینگ خود از انواع تقویم رومیزی اداری و چاپ سررسید اختصاصی با لوگوی برند خودشان برای معرفی خود استفاده می کنند. برخی دیگر برای افزایش آگاهی از برند می توان از انواع کتاب های هدیه تبلیغاتی استفاده کرد. کتاب هدیه ای ارزشمند و کاربردی است و مخاطب می تواند با مطالعه آن درس های مهمی بیاموزد. کتاب هایی مانند شاهنامه، دیوان حافظ، رباعیات خیام و مانند آن، فرهنگ و تاریخ غنی ایران را نشان می دهد. این کتاب ها را می توانید با چاپ جلدهای با کیفیت و بسته بندی های زیبا به عنوان هدیه تبلیغاتی استفاده کنید.

 آشنایی با انواع کتابهای هدیه تبلیغاتی

کتاب ها را می توان در سبک ها و جلدهای مختلف چاپ کرد. کتاب های ادبی مانند آثار کلاسیک ادبیات ایران مانند شاهنامه، بستان و گلستان سعدی و بسیاری از موارد مشابه بهترین گزینه در بین انواع کتاب های هدیه تبلیغاتی هستند. کتاب های مذهبی، کتاب های انگیزشی، کتاب های علمی و کتاب های هنری نیز این قابلیت را دارند که به کتابی زیبا و نفیس تبدیل شوند. کتاب نفیس کتابی است که از نظر محتوا و ظاهر ارزشمند و ماندگار باشد. این کتاب‌ها معمولاً با کاغذ، جلد و سایر مواد باکیفیت چاپ می‌شوند و با صنایع دستی مانند چوب، خوشنویسی، نقاشی و تذهیب تزئین می‌شوند.

 کتاب حافظ

دیوان حافظ یکی از شاهکارهای ادبیات فارسی است که در جشن های مختلف ما حضوری پر رنگ دارد. این دیوان از نظر محتوا بسیار ارزشمند است و با انتخاب پوشش های زیبا مانند چرم یا چوب می توان ظاهر آن را نیز زیبا، ارزشمند و ماندگار کرد. کتاب دیوان حافظ نفیس شیرازی یکی از انواع هدایای تبلیغاتی است که می توان به مدیران، کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری داد. این دیوان هدیه مناسبی برای شب یلدا یا چله است.

 شاهنامه فردوسی هدیه ای بی نظیر

شاهنامه بود که زبان فارسی را تا امروز پایدار کرد. شاهنامه فردوسی از ارزش بالایی برخوردار است و تاریخ ایران را در قالب داستان روایت می کند. شاهنامه در جلدهای چوبی و چرمی چاپ شده و در جعبه های منبت کاری و مصور زیبا قرار گرفته است. شاهنامه فردوسی در انواع مختلف چاپ شده است. برخی از ناشران نیز نسخه نثری از آن را برای سهولت خواندن روایات برای مخاطبان تهیه کرده اند.

کتاب گلستان و سعدی

سعدی با سالها تجربه و سفر در میان شهرها و کشورهای مختلف، تجربیات خود را در دو کتاب گلستان و بستان روایت می کند. سعدی از فلسفه، اصول حکومت داری و حتی عشق می گوید و با نثر زیبای خود مخاطب را جذب می کند. گلستان و بستان هر دو کتاب سنگین و بلندی هستند و گاهی به صورت مجموعه کتاب با نقاشی های مختلف چاپ می شوند.

دفتر اشعار مولانا

مولوی که در غرب به "مولوی" معروف است شهرت جهانی دارد. مولانا بیشتر اشعار خود را به فارسی سروده است و در این میان به ندرت آثاری به عربی و ترکی داشته است. مشهورترین و مشهورترین اثر مولانا در شش جلد منتشر شده است که حدود 27 هزار بیت دارد. مطالب آن اغلب عرفانی است و درس های مهمی به مردم می دهد. انواع کتاب هدایای تبلیغاتی را می توان از آثار مختلف مولانا تهیه کرد.

دفتر شعر و ادب خیام

حکیم عمر خیام اشعار و ادبیات ارزشمندی دارد و بیشتر ما با رباعیات او آشنا هستیم. رباعیات خیام بیشتر محتوای فلسفی دارد و به زبانی ساده بیان شده است. زیبایی نوشته های خیام در این است که هرکسی می تواند آن را بفهمد و تفسیر خود را داشته باشد. آثار خیام در جلدهای نفیس چوبی با تصاویر زیبا بهترین هدیه برای مدیران و مشتریان وفادار خواهد بود.

کتاب های سفارشی نفیس

در ابتدا اشاره کردیم که کتابی که از نظر محتوا و ظاهر ارزشمند باشد کتاب نفیسی است. شاید مخاطب شما به کتابی متفاوت از آنچه در اینجا اشاره کردیم علاقه داشته باشد. زیرا ایران دانشمندان و شاعران نامدار زیادی داشته است. شما می توانید کتاب دلخواه خود را به صورت نفیس و سفارشی تهیه کرده و به عنوان هدیه تبلیغاتی به مشتریان وفادار خود هدیه دهید. همچنین کتاب های نفیس می توانند هدیه ای منحصر به فرد برای کارمندان و همکاران باشند. یکی از این هدایای جذاب، ست دیوان حافظ است.

نکات پایانی

کتاب در هر سبکی ارزشمند است. حال اگر در جلد محکم و کاغذهای باکیفیت چاپ شود، طول عمر بیشتری خواهد داشت و مخاطب می تواند مدت زیادی از آن استفاده کند. به این ترتیب نام و یاد شما در ذهن او باقی خواهد ماند.





:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 دی 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: